Koło Naukowe WSEI – Moc Marketingu

Do celów koła należą m.in.:

  • Prowadzenie badań i analiz rynkowych dla zdobycia głębszegi zrozumienia trendów i potrzeb klientów
  • Organizowanie szkoleń, prezentacji, wasztatów w celu podnoszeniu kompetencji członków zespołu.
  • Budowanie relacji z innymi kołami naukowymi, firmami oraz ekspertami z branży marketingowej.

Główną tematyką koła naukowego jest:

  • analiza potrzeb konsumentów. E- konsument. Segmentacja. Persony,
  • badania jakościowe i ilościowe,
  • content marketing,
  • personal Branding. Budowanie wizerunku eksperta,
  • planowanie komunikacji marketingowej,
  • wsparcie działu marketingu WSEI w wybranych działaniach.

Formuła spotkań Koła Naukowego to zdalne spotkania z opiekunem merytorycznym Koła Naukowego oraz spotkania członków w przestrzeni uczelnianej.

Opiekun koła: dr Katarzyna Kowalska-Jarnot
Przewodniczący koła: Valeria Voloshyna

Jeżeli jesteś zainteresowany dołaćzeniem do Koła Naukowego Moc Marketingu zapraszamy do kontaktu: knmarketing@wsei.edu.pl

Podziel się tym
Menu